needle in the hay

Julenisse-fobi

Posted in Uncategorized by ohush on desember 1, 2008

Jeg tror jeg er redd julenissen. Ikke den koselige tykke mannen i rød drakt som sier «hohoho» generelt. Nei. Jeg er redd plastikknisser, oppblåsbare nisser og nisser som lever uten å leve. Det var en rar setning, men tar du en tur til Stavanger for eksempel forstår du hva jeg mener. I et butikkvindu sitter det tre nisser og slår og ler og masse rart. De skremmer meg. Jeg følte for å skrive dette, selv om det er meningsløst, som alt annet jeg skriver egentlig. Men ja, nisser skremmer meg, og jeg oppdaget i dag at jeg har utviklet en alvorlig julenisse-fobi. Hvordan jeg skal håndtere dette blir vanskelig å finne utav, men jeg klarer det vel tilslutt, med litt hjelp kanskje… (harh harh).

God første desember.

Tagged with: , , ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on desember 1, 2008 at 9:55 pm

    EEEEY, kje snakk stygt om nissen !!

  2. ohush said, on desember 1, 2008 at 10:09 pm

    an e jo skommel!


Legg igjen en kommentar

