needle in the hay

Joy division.

Posted in Uncategorized by ohush on februar 24, 2009

Jeg er ingen flink blogger, men jeg prøver. hah.

Nå er det ihvertfall vinterferie, etterlengtet. Den består så langt av jobbing og hening med rare, søte mennesker. I går var jeg med min kjære Maria. Vi hadde det moro med å se på bekjente som varret rundt i sandnes, varre rundt selv, spise oss stapte, kjøpe BH-er og diverse. Herlig. Etterpå var jeg på jobb alene, og det var kjeeedelig. Nesten ingenting å gjøre, så det endte med at jeg satt å leste over halvparten av tiden. Så helt i slutten fikk jeg besøk av Viddi og Silje Anett (som ble mine søppelmenn), og Maria (som ble vaskehjelp). Skoy.

I dag har jeg tegnet hest og ballongfisker sammen med min herlige niese, mens vi i tillegg hadde resten av familien på besøk. Ikke lenge til min lille nevø kommer til verden nå. Gleder meg! Unger er søte!Framover blir det jobbing og enda mere henging med rare mennesker, konsert, selskap og litt sånn. Herlig. Jeg liker å ha ferie, selv om det bare er en uke.

Jeg liker virkelig ikke at visse jenter vil se ut som om de har dyttet trynet ned i en bøtte med brunkrem, og ha håret langt og helst platinablondt. Kvalmende. (Jeg sikter til folket fjortisjenter, og ikke en person generelt). Ellers liker jeg ikke å bruke ferie på lekser.

Ellers synes jeg livet er helt fantastisk for tiden. Litt forvirret er jeg som vanlig ja, men livet er bra det. Jeg liker bra musikk, jeg liker rare bilder og at når du tegner kan det godt være to-tre soler på samme tegning uten at det er galt. Jeg liker fantastiske mennesker som får meg til å smile bare jeg tenker på dem, og jeg liker min noe rare vofse. For å si noe. JEG ER GLAD, hah.

loves.

Legg igjen en kommentar

