needle in the hay

wææ.

Posted in Uncategorized by ohush on mars 8, 2009

Rar drøm:

Jeg gikk ut. Ute var det ingenting. Absolutt ingenting, så jeg falt. Det begynte å regne, men det regnet blod. Jeg blødde. En plass mistet jeg visst hjertet også. Det bare datt ut.

Det kom plutselig en haug med ting dalende ned ved siden av meg, som jeg måtte få tak i. Jeg strakk meg alt jeg hadde, men rakk ikke å ta i noe før det forsvant igjen.


For tiden har jeg helt rare drømmer. Drømmer som jeg ikke forstår noen ting av. Jeg klarer ikke å tenke at de skal bety noe heller akkurat, men kanskje det betyr at jeg har en del ting jeg må få orden på. På en måte.


Jeg tenker også en del for tiden. Altså, jeg tenker alltid masse, men ekstremt mye i perioder.

Jeg kaller meg kristen, men i det siste har jeg ikke følt at det er rett av meg å gjøre det. Jeg er tvilende, men jeg klarer ikke å tenke på hva annet enn Gud som kan ha skapt verden. Det er vanskelig.. Store spørsmål.

For et par dager siden var det 4 år siden en kompis av meg omkom i en bilulykke, det var 2 måneder siden Alex forsvant, og i kveld døde en bekjent (har kun møtt han et par ganger). Død er vanskelig! Er jeg på en kirkegård kan jeg begynne å gråte bare forde jeg vet at folk sørger over de som ligger der, de er savnet, de har hatt et liv. De har mistet livet. Og når folk dør når de er unge, mister de livet sitt bokstavlig talt..

http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/998122/Mann_omkom_i_bilulykke_paa_Klepp.html


Jeg hadde tenkt å skrive mye mer, men det for bli en annen gang. Nå er jeg trøtt og forvirret og lei, så jeg bør visst kanskje finne sengen..

Jeg hadde nok ikke klart meg hadde det ikke vært for mine gode søte fantastiske venner!

Legg igjen en kommentar

