needle in the hay

Uke 13

Posted in Uncategorized by ohush on mars 26, 2009


Jeg liker egentlig ikke dagbok-blogger, så jeg beklager mine uinteressante blogginnlegg til mine få lesere.

Mandag:
Jeg var hjemme å tok bilder, så var det jobb.

Tirsdag:
Haha. Hahahahahhahahaha. Ja. Først var jeg på skolen. Skole er kjedelig! I de siste timane hadde vi media og da stakk jeg og Birgitte ut for å ta bilder. Vi skulle ta bilder av alt d rare hun putter i seg (helsekost og diverse), og ellers tok vi bilder av søt vofse og Birgitte som bikergirl. Oh la! haha.

Vi spiste spaghetti med ketchup og så skulle vi på kickboxing. Hah, vi puffa. Onde, onde skrue i veien! Vi sprang opp en bakke med motorsykkelen, mistet en haug med busser, og endte opp med å gå fra Lura til Gausil. Turen var morsom, haha. Alt var tragisk, men allikevel gikk det ikke an å la være å le. Vi gikk blant annet villmarkstur på fortauskanten, spiste rosiner, oppdaget badeball-land og andre rare ting, og sang pelle politibil. Morsomt.

Når vi kom fram til Gausil var vi med på oppvarmingen, men fant ut at vi ikke var på den treningen vi trodde, så vi gikk. Det snødde ute. Vi hadde ikke busskort med oss, og bussjåfører på Gausil er ikke snille. «Ni må ringa morsan og farsan, ni må betala, det hær e inte nån taxi». crappycrap. Heldigvis har Birgitte snille kompiser som henter trøtte jenter som sitter i et busskur på en øde plass. Folk så rart på oss.

Etter en etterlengtet dusj hver tok vi turen til kiwikiwi for å kjøpe mat. Vi endte opp med å lage oss salat, nammenam. Vi var såre under føttene og trøtte i hodet begge to. Vi så Coyote Ugly, men vi sleit med å holde oss våkne. Plutselig lå Birgitte å snorka. Haha, skjønnas!

Onsdag:
Jeg måtte på skolen før Birgitte, æsj! Norsk er ikke gøy. I medietimene stakk jeg og Malin ut for å ta bilder. Vi hadde det kjekt med å ta masse rare bilder. Og vi fikk trent. Haha, ikke spør, men vi sprang og hopte som noen galninger. Etter skolen bar det til jobb igjen. Verste dagen jeg har hatt på jobb, stress! Når jeg kom hjem var jeg død.

Torsdag:
Jeg forsov meg. Sliten! Vi var i Sandnes Tingrett med samfunnsfaglæreren. Interessant, men langtrukkent! Etterpå var jeg med Birgitte en stund. Etter det tok jeg toget til Bryne, buss til Time kirke, tok fem bilder og frøys. Bussen jeg skulle ta tilbake til Bryne kom ikke, så jeg måtte gå i motvind med alt for lite klær. Æbahdah! Nå sitter jeg her, med skremmende mye lekser. Jeg gjør ufornuftige ting. Og jeg vil til Stord i helga, på konferanseting med SU. Litt sent ute, men jeg får prøve å komme med.

Fredag:
– Reise til Stord med SU?
– Selskap?
– Besøke broren min med familie?
– Drite meg ut på skolen med en teit framføring? D: (NEITAKK!)


SØTE KULE KJEKKE MENNESKER SINE BLOGGER!

Malin skriver om alt og ingenting på sin egen søte måte. Hun legger ut dikt og bilder og mye kjekt.

Evy Jeanett skriver om livet, interesser, tanker osv. Hun legger ut bilder, musikkvideoer og slikt. Kjekk blogg lille venn!

Lisa skriver om livet sitt, meninger og tanker. Av og til er humøret på topp, andre ganger lengre nede. Lisa skriver bra uansett.

Linda vender sin sjel, av og til. Men ikke for masse. Hun skriver bra, og det er gøy å lese bloggen hennes!

Trude har mange bra meninger og tanker om saker og ting. Hun er sykt flink til å skrive.

Edel skriver tanker og slikt på engelsk. Hun skriver inspirerende.

Fredrik er en liten filosof, tror jeg. Han skriver veldig Fredrik, haha. Det er gøy å lese!

Miriam skriver mye om livet, tro, respekt, forhold til Gud, og andre verdier! Skikkelig bra jente, og bra blogg!

Noen jeg har glemt?
<3

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel said, on mars 26, 2009 at 11:49 pm

    Nå blei eg gla! :)
    Du skrive ikkje kjedelig, syns det e kjekt å hørra ka du drive på me når eg ikkje ser deg kver dag <3

  2. ohush said, on mars 27, 2009 at 12:01 am

    du e søde edel, eg lige deg, å bloggen din :) å nå blei eg gla ;) allti kjekt å hørra fra deg! gla i deg <3

  3. Edel said, on mars 27, 2009 at 9:37 am

    <3
    Du e best ;)

  4. fredrikio said, on april 4, 2009 at 1:08 am

    dette ligte eg…. veldig bra veldig bra :)


Legg igjen en kommentar

