needle in the hay

Fordi jeg føler det er på tide å blogge.

Posted in Uncategorized by ohush on april 7, 2009

Husk å kaste eksen esken i papirkurven.

Jeg var på Stord. Tre dager med kaffe, kjekke folk, leksjoner og diskusjoner. Herlig!

Nå er det påskeferie. Jeg liker ferie. Jeg har vært fem dager i Sauda nå, på påskefestival. Det var gøy, men alt for fort over. Tiden gikk til henging og litt shopping i «byen», fotografering, konsert, møter, masse herlige folk og underholdning.

I morgen skal jeg på jobb. Æsj! På torsdag skal jeg blant annet være med Trude, vi skal ut å spise herlig mat og snakke politikk. På fredag reiser jeg kanskje til Birgitte for å sove over, visst ikke skal jeg henge med noen venner her hjemme. En dag skal jeg også på besøk til broren min med familie. Plutselig er ferien over.

For tiden er humøret mitt veldi opp og ned, egentlig veldig avhengig av været og i hvor stor grad jeg har hodeverk. Hodet mitt har visst mistet vettet (hah) i det siste.

Ellers leser jeg, både bra bøker og bøker om bilskilt og diverse, gjør litt lekser innimellom, er med rare mennesker, jobber, prøver å bli mer politisk også videre. Politikk er gøy. Innviklet, men interessant. Samfunn er gøy generelt. Samfunn og kultur.

Nå skal jeg først redigere litt bilder fra ferien så langt, så skal jeg lese litt i boken «Norwegian Wood» som jeg leser for øyeblikket, anbefalt av Trude. Etter det skal jeg sove, i sengen min, ah. Ryggen min har fått nok av harde gulv.

Knis.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. fobofobi said, on april 9, 2009 at 10:36 am

    Taha, kjipt det med bussen. Den bokå e bra, eg har hatt litt lite tid, så e ikkje heilt gjennom ann ennå.

    Feriene e så raskt over, huff. Men du får kosa deg søta (:

  2. ohush said, on april 9, 2009 at 12:48 pm

    D va bare teit. Eg komme meg jo ingen vei. hah.. men den daten må me ha snart uansett! :)

    Eg har komt litt godt i gang me na nå eg, sånn litt vanskelig å legga na fra meg. men d e vel ein bra ting når d komme t bøker?! haha

    Ferier e altfor rast øve, stemme d. Konne godt hatt mange veke t kjenne eg. Men me snakkes du :) va dumt me bussen ja.. offa. Kosa deg!! :)


Legg igjen en kommentar

