needle in the hay

Tantunger og lekser

Posted in Uncategorized by ohush on april 9, 2009

Her sitter jeg. Jeg burde ha gjort lekser. Masse lekser. Jeg prøver vel egentlig på det også, men har ikke konsentrasjon til å skrive noen artikler om hverken rasisme eller reklame akkuart nå. Ikke føler jeg for å analysere noen reklamer heller. Jeg har ferie! Hvorfor skal jeg gjøre lekser da?

Lekser bør vi få tid til å gjøre på skolen. Og vips så fikk jeg inn et politisk synspunkt i et ellers meget meningsløst blogginnlegg i en meningsløs blogg. Skal det foressten stå på, i eller noe annet før en blogg? Jeg har altfor mange ubevisste skrivefeil når jeg skriver norsk. Dårlig! Jeg vil bli bedre til å skrive. Mye bedre!

Livet er egentlig ganske herlig det. I morges var jeg temmelig dårlig, men det kom seg. Har hatt en ellers grei dag der jeg har valset runt i en gigantisk rutete flanellskjorte, strømpebukse, og med håret i alle mulige retninger. Jeg har spist alt for mange grovskiver med ost og agurk, og et kraftig stykke av en saftig gulrotkake. Ikke at jeg tror det bryr folk å vite hva jeg har fått i meg.

I dag var dagen jeg ble kjent med min snart-en-måned-gamle nevø. Han så på meg, og lurte på hvem jeg var. «Hei Sander, jeg er tanten din», svarte jeg til det spørrende blikket. Han tenkte hardt og lenge på det så det ut som, så sovnet han i armene mine. Ah.

Sander

Jeg var troll. Et snilt troll som fikk knuseklemmer (eller krusekremmer om du vil) av en hyper treåring. Herlig! Kine syns skjorten min var fin. Hun kunne ha brukt den som telt. Vi tegnet telt også, med bål og mennesker inni.

Det er når solen varmer huden din
og søt indierock lever i ørene dine
du skulle ønske det kunne være vår
for alltid

Tagged with: , , , , , ,

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on april 10, 2009 at 3:16 pm

    Eg burde og gjer lekse!
    Sander e søøøte !

  2. ohush said, on april 10, 2009 at 3:38 pm

    eg slite me å få gjort leksene eg, men eg MÅ! :(

    han e herlige :) kine og! Kine e gla i meg sa hu, åsså fekk eg ennå ein t krusekrem. hihi

  3. Edel said, on april 10, 2009 at 8:54 pm

    Nice! heldige de e som får deg som tante <3

  4. ohush said, on april 10, 2009 at 10:42 pm

    aww, snilt sagt :) du e søt <3


Legg igjen en kommentar

