needle in the hay

She Talks To Angels

Posted in Uncategorized by ohush on april 11, 2009

At folk gidder å lese bloggen min er for meg uforståelig.

Jeg tenker og hører på Counting Crows. De er fantastiske! Musikk er fantastisk.

Jeg er sliten og har for tiden de slakkeste dagene du kan tenke deg. Litt herlig også. Jeg trenger å slappe helt av noen ganger. Jeg gjør litt lekser av og til, ellers går det i bøker og filmer. Jeg slurper i meg kaffe inni mellom, og koser meg med livsnødvendigheten sjokolade.

Tanker har jeg overflod av. Humøret svinger. Jeg er stort sett tilfreds.

Jeg tror jeg tar meg en tur ut med kameraet snart, helst før det begynner å regne igjen.

Tagged with: , , , ,

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on april 11, 2009 at 7:34 pm

    Thank you love! God påske til deg og :)

    Btw, folk har goe grunn te å lesa bloggen din!

  2. ohush said, on april 11, 2009 at 7:40 pm

    takker :) du e søt! Eg lige deg, å bloggen din <3

  3. Edel said, on april 11, 2009 at 8:10 pm

    Me like your blog!
    Ann e best ! <3

  4. ann bergitte said, on april 11, 2009 at 8:31 pm

    eg lige din blogg og edel (: takk <3

  5. Evy Jeanett said, on april 15, 2009 at 2:51 pm

    Søding! <3
    Eg digge bloggen din! [:

  6. ohush said, on april 15, 2009 at 9:01 pm

    aww, lige måde du <3


Legg igjen en kommentar

