needle in the hay

Unødvendighet

Posted in Uncategorized by ohush on april 28, 2009

*På bussen hjem fra skolen i dag så jeg et eldre ektepar som jobbet sammen ute i hagen. Koselig! Hun støpte mur, mens han plantet blomster.

*Ørepluggene til i-poden min er ødelagt. Plagsomt! Jeg føler jeg kjøper nye hele tiden.

*Jeg har så å si tatt sommerferie allerede. JEG TRENGER DET NÅ!

*Jeg har blitt avhengig av kaffe igjen. nam! (vondt i hodet uten)

*Noen er redde for svineinfluensaen mens andre konstant lever i krig.

*Jeg har bestemt meg for å spare mer energi. Noe som kan bli vanskelig, ettersom nesten alt jeg gjør har noe med strøm å gjøre.

*Det var herlig å ha på rød neglelakk igjen. Det har blitt en vane.

*Jeg har sår på hælene etter tur til Prekestolen, og må ødelegge skoene mine for kunne bruke dem.

*Jeg er drittlei MSN og faceboook, men det er en sykdom.

*Jeg vil ikke blogge om noe personlig for tiden, så derfor blir det på denne måten når jeg i det første blogger.

LEV VEL. Musikk kan redde liv! (hah)

Tagged with:

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on april 28, 2009 at 10:55 pm

    how to saaave a life


Legg igjen en kommentar

