needle in the hay

Ooh la

Posted in Uncategorized by ohush on april 29, 2009

Buss + tusj + is + latter + intern humor + venn = herlig liv
(Burde ikke være forståelig for mer en to personer i hele verden).


(Ikkje for at du ska nevna meg i bloggen din evy, visst du gjør d nå blir eg flau. Sau pwis du nått du datt)

EVY FYLLER ÅRET I DAG! Hun blir atten. Om et år, nøyaktig. <3

Du Evy. Jeg er enooormt glad i deg, og kommer alltid til å være det. Jeg e så sinnsykt glad for at du er i livet mitt. Uten deg ingen meg, nå er det fakta. Jeg trenger deg. So don’t you dare leave me, never ever!

Autofokus. Ah, minner.

Jeg kunne ha skrevet et flere mil langt blogginnlegg om deg og hvor glad jeg er i deg. Men jeg stopper nå, straks. VRANSOKK ER GLAD I MUGGSOPPEN SIN VELDI MASSE!

Et bilde av herligheten min (MIN):
SØTA!

Ooh la fordi jeg hører på The Kooks, som er fantastiske. Gladmusikk. Herlig musikk.

Jeg er glad, men savner noe. hah

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on april 29, 2009 at 11:37 pm

    oh laaaa :D <3 seasiiiiide…

  2. Evy Jeanett said, on mai 11, 2009 at 8:58 pm

    < 3 < 3 < 3

    Enormt gla i deg og!
    Vet kje ka eg sko gjort uden deg! <3


Legg igjen en kommentar

