needle in the hay

wish you were here

Posted in Uncategorized by ohush on april 30, 2009


How I wish, how I wish you were here

Her sitter jeg med masse tanker i et temmelig tomt hus. Det er langhelg, herlig det. Jeg vet jeg sa at jeg ikke ville skrive personlig. Slik ble det visst ikke.

Jeg savner en. Han bor langt borte. Ikke snilt gjort. Det ødelegger alt.

Jeg vet du leser bloggen min, kjære. Så selv om jeg vet at du vet, må jeg bare si at jeg savner deg masse, jeg er glad i deg og jeg skulle ønske du var her. Akkurat her. Ah.

Jeg lengter etter en laaang god klem akkurat nå. Den må jeg nok vente lenge på. Helt til sommeren kanskje, men da. Ja!

i have to let go of you
but i just can’t let myself
loose you right now
i’m just not ready, yet

give me some time,
cause i fell in love with you
and you know
i still love you

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evy Jeanett said, on mai 11, 2009 at 8:55 pm

    Aww! du e søde < 3


Legg igjen en kommentar

