needle in the hay

Monday morning..

Posted in Uncategorized by ohush on mai 4, 2009

…came to soon!

Jeg drukner i lekser, men jeg finner ingenting å gripe tak i. Jeg kommer meg ikke opp.

Helg er herlig. Mandager er ikke fullt så herlige derimot. Rar dag i dag, fylt av urtid, utelåsing, leting etter batteriet MR44 (som de visstnok ikke har noen plass), fotoknipsing, rar/søt/trist/herlig musikk, tenking på lekser, men ingen leksegjøring, osv. Herlig er visst et av mine mest brukte ord for tiden.

I morgen er det engelsktentamen. Torsdag samfunnsfagprøve. Ganske rolig uke. Neste uke derimot… Heldag i norsk, muntlig engelsk, utholdenhetstest og jobbing med to medieprosjekt. Gøy! Jeg vet jeg ikke har grunn til å klage, men klaging er noe av det jeg er best til.

Det regner ute. Jeg liker regnet. Klart blir jeg lei av det av og til, men det kan være rett og slett nydelig noen ganger. Jeg elsker luften ute rett etter det har regnet, det virker så friskt. I kveld skal jeg ta meg en tur med vofsen min. Jeg liker kveldsturer!

Natt til lørdag, mens Birgitte tok seg en hvil på sofaen midt mellom to CDer av den utvida versjonen av Ringenes Herre (ah), da gikk jeg en herlig tur. Ute var det klar mørkblå stjernehimmel, helt klar luft med lukt av regn, og i tillegg var det veldig rolig til å være en lørdagskveld her i strøket. Det var deilig!

Tilbake til å tenke på lekser. Jeg DRUKNER!

Legg igjen en kommentar

