needle in the hay

Blindsided.

Posted in Uncategorized by ohush on mai 5, 2009

Jeg blogger ikke fordi jeg føler jeg må det, og jeg blogger ikke plent bare når jeg har noe å si. Jeg blogger fordi jeg liker å bare skrive ned masse tull. Av og til for å tenke klarere. Det hjelper.

Jeg blir irritert når folk skriver at de syns andre skriver meningsløse og teite blogger. Det er vel bare å la være å lese? Blogger trenger ikke plent være så meningsfulle eller populære. Det er «forfatteren» som bestemmer hva den skal brukes til.


I det siste har jeg hatt et sykt temperement. Av og til får jeg bare innmari lyst til å slå til noe. Veggene er fristende, men jeg gjør det ikke fordi om. I dag gikk jeg en lang tur, og jogget litt, for å få ut masse rare følelser og litt av hvert. Jeg tror jeg er gal, men jeg har egentlig ikke så mye i mot det.

I dag lærte jeg å blåse tyggegummibobler av Malin, hah. Jeg har faktisk aldri klart det før. Ellers gikk engelsktentamenen helt greit, leksene sliter jeg mer med. I morgen er det jobb, og det føles ut som om det er evigheter siden sist jeg jobbet.

I dag har jeg sett film, som sagt gått tur/jogget, tatt masse buss og blitt irritert. Det skal ikke mye til for å irritere meg for tiden, så pass dere. Jeg kan faktisk bli temmelig sinna. Tro det eller ei.

Jeg har begynt å skrive dikt igjen. De er fortsatt like dårlige, men jeg liker å skrive. Kameraet bør jeg bli flinkere til å ta me meg ut, og jeg trenger batteri til det analoge kamaraet mitt, takk. I tillegg vil jeg ha Holga. jajaja

Bon Iver er herlig musikk.

Ellers er jeg skolelei, visst du ikke har fått med deg det.

Nanana

Legg igjen en kommentar

