needle in the hay

Nuet og sommerminner.

Posted in Uncategorized by ohush on mai 22, 2009

Jeg lukter got2be hårspray, roseolje og ny parfyme (puma faktisk). For første gang på lenge har jeg armbånd på, klesskapet mitt blir stadig mer oppfylt, og rommet mitt mer rotete. Her sitter jeg etter en herlig dag med Malin,og tenker på å gjøre litt lekser mens jeg koser meg med mitt nye favorittsnop. Kirsebær, yummy.

I dag har jeg vært på shopping med Malin. Jeg syns jeg var flink jeg, kjøpte nesten bare ting jeg trengte. Penger gikk det en del av fordi om. Jeg har begynt å kjøpe kjoler, og jeg liker det. Skjer med meg?

Jeg har vanskelig for å gjøre lekser for tiden. I tillegg så er det lenge siden jeg har vært på SU-møte og lignende kjenner jeg. Jeg jobber alltid når det skjer noe, eller så er det et eller annet som kommer i veien. Jeg savner SU-gjengen, i tillegg til mange andre folk.

Akkurat nå bare skriver jeg alt som faller meg inn. Tullete.


De søte små! Ah, minner!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel said, on mai 23, 2009 at 3:25 pm

    me loves you fordeom x)
    <3


Legg igjen en kommentar

