needle in the hay

Sommerdag(er).

Posted in Uncategorized by ohush on mai 31, 2009

Jeg reddet nettopp en veps som i fortvilet søking etter lys forvillet seg inn i en lampe. Stakkers. Nå er den fri, i hvert fall!

I dag har jeg vært med Evy, Linda og Trude. Herlige mennesker.
IMG_5160
IMG_5186
Vi spiste veganske burritos med poteter og hvitløksbrød (nam), på Resept i den fargerike gaten i Stavanger. Reklamering må være lov.
IMG_5143
Etterpå var vi i parken ved Domkirken, vi gjorde så å si ingenting, og det var digg! Koselig å bare henge.
IMG_5177IMG_5165IMG_5151

I går var jeg med Lene og Evy Jeanett på konsert på Metropolis. Det var gøy å komme seg ut. Konserten bestod av Jeliza Rose (lokalt alternativt), Next Life (Oslo, electronic/progressive) og Snöras (Oslo, screamo/post-hard core). Jeliza Rose er bra de, men jeg må nok si at av de nevnte liker jeg best Snöras! Vi var ikke inne å hørte på Next Life en gang, men kanskje ikke heelt min smak. (Det er fullt lovlig å skjekke ut myspaceprofilene til alle, men det ble bare bøgg når jeg skulle linke, prøver å fikse det senere).

Herlige dager i hvert fall, og to dager til med fri, aaah!

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel said, on mai 31, 2009 at 12:38 pm

    me savne dokk! Glede meg te å komma hjem! (Shieat! Bare ei uga te!!!)

  2. magicalattention said, on mai 31, 2009 at 5:53 pm

    Sinnsykt koslig tur! Me må gjenta det.
    Et <3. Bare for kjærlighetens skyld. :3

  3. ohush said, on mai 31, 2009 at 5:57 pm

    Edel? kem e me?? EG SAVNE DEG OG! Blir kjekt å se deg igjen :) kinodate når du komme, jeij! <3

    Linda du e herlige :) Å eg e såå gla for at eg har fått vært me deg to dager i strekk! Merke eg har savna d masse! Et <3 tebake. for eg e veldi gla i deg! <3

  4. Evy Jeanett said, on mai 31, 2009 at 11:37 pm

    Aww, herlige dag! :D < 3


Legg igjen en kommentar

