needle in the hay

Det regner ute. Det regner mye!

Posted in Uncategorized by ohush on juni 17, 2009

Hullete tynne sko i sølepytter = kalde føtter.

Det erfarte jeg nok en gang i dag. I tillegg så fant jeg ut at det er lurt å ha et passord til nettbanken som du klarer å huske. Jeg låste kontoen min to ganger i dag, og måtte ut i regnet for å komme meg til banken.

Jeg ser på Kill Bill. For fjerde gang. Quentin Tarantino er fantastisk.

Slakk dag, men herlig dag. I morgen blir det jobbsøking.

Legg igjen en kommentar

