needle in the hay

20. juni

Posted in Uncategorized by ohush on juni 21, 2009

I går var en kjekk dag. Inger Elise og jeg skravla, shoppa og lo. Jeg fant meg blant annet en ny kjole, og Inger Elise kjøpte seg blant annet noen knall røde pumps. Damene på Esthetique var oversminka, Kvadrat var proppa, vi ble alt for mette, og tiden gikk veldig fort!

Jeg reiste til Malin nokså me en gang jeg kom hjem. Vi ble en god gjeng, og koste oss masse! Vi ble godt kjent, på mange måter. Både nye og «gamle» venner. Vi spiste god sjokoladekake som Malin hadde bakt, som også ble frokosten til meg og Malin dagen etterpå. Det var god gang, rett og slett. Party!

Lisa, you’re my party girl!

5 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juni 21, 2009 at 8:02 pm

    det va sååå koselig :)

  2. Barg said, on juni 22, 2009 at 5:27 pm

    sinteguri

  3. ohush said, on juni 22, 2009 at 6:51 pm

    sint?

  4. Edel said, on juni 23, 2009 at 11:12 pm

    Du glømte min bursdag! x) hehe, neida <3

  5. ohush said, on juni 24, 2009 at 10:38 am

    neidu eg gjor kje d, d va bare ei veldig kortfatta «dagbok» for dagen. x)

    <3


Legg igjen en kommentar

