needle in the hay

Mørkredd

Posted in dagbok by ohush on juni 23, 2009

Rundt midnatt var det helt klar luft ute. Og stillhet. Stillheten er brutt nå. Jeg gikk tur med hunden min, og det var ikke en eneste skikkelse å se. Før det plutselig kom en skygge på sykkel. Jeg er mørkredd, og jeg hater når hjertet begynner å slå raskere, og det blir vanskeligere å puste. Selv om jeg tenker at det ikke kommer til å skje noe, så blir jeg redd.

Vel, sykkelen nærmet seg med stormfart, og plutselig hørte jeg en lys guttestemme si: «Heihei, søt hund du har», i det den syklet forbi meg og bikkja, sammen med skyggen sin, som viste seg å være en koselig guttunge med et skjevt smil. Jeg lo av meg selv der jeg gikk.

Tagged with: , , , , , , , , ,

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. magicalattention said, on juni 25, 2009 at 1:47 pm

    Håhå, du e så söt. Eg og e mørkredd. D: Det e teit. Men litt morsomt når man skremme seg sjøl heiletiå.

  2. ohush said, on juni 25, 2009 at 7:51 pm

    Du e søt :D Stemme, teit å morsomt på samme tid. hihi (:


Legg igjen en kommentar

