needle in the hay

Woatch!

Posted in Uncategorized by ohush on juni 26, 2009

Advarsel; dette innlegget har ingen mening, jeg kjeder meg!

Kristoffer sin feil at jeg har begynt å si det, woatch liksom, meningsfylt ord. Uansett. Det gikk nesten nettopp opp for meg at jeg snart er 18. Shit, jeg må snart bli voksen (noe jeg aldri kommer til å bli). Jeg har bare et år igjen på videregående, og må kanskje finne ut hva jeg vil med livet snart. Vanskelig.

Jeg har sommerferie, den tanken har jeg heller ikke vendt meg skikkelig til. Pleier å være slik, når skolen begynner er ferien plutselig over, og jeg merket nesten ikke at den kom.

Bare en uke igjen til Malin og jeg reiser til Kristiansand, GØY! Vi skal bo hos Trine, en venninne. Vi skal bruke masse penger, ta en del bilder og bare ha det gøy. WOATCH (seriøst, det «ordet» er smittsomt!).

Meg, Ida å Grethe, ca 6 år

Dette bildet ble tatt når vi var omtrent seks år gamle, Ida, Grethe og meg. Det føles ikke så lenge siden vi sprang rundt i gatene og hadde rare leker og kranglet om hvem som skulle bestemme. Dette var tider. Jeg er surpodda i midten foressten, offda..

Nå skal jeg se film. Jeg er avhengig.

Legg igjen en kommentar

