needle in the hay

Rydd rommet – et evighetsprosjekt

Posted in Uncategorized by ohush on juni 30, 2009

Nesa mi klør. Jeg hadde fint klart meg uten allergier. Rommet mitt er overfylt av rot og støv og papir. Jeg har begynt et evighetsprosjekt kalt «rydd rommet». Til nå har jeg fylt en søppelsekk med papir og en med en del ting jeg ikke forstår hvorfor jeg har tatt vare på. Jeg hater å rydde. Rettelse, jeg misliker det sterkt!

Jeg gruer meg til å stå opp i morgen, fordi jeg må rydde videre. Og pakke, men det går fort. Nå skal jeg se film. Sjokk?

Legg igjen en kommentar

