needle in the hay

Naivitet.

Posted in diverse by ohush on juli 13, 2009

Jeg må le! Kom over en artikkel i VG om en mor som saksøker et hotell fordi hun mener at dattera ble gravid av å svømme i bassenget. Da er du lite naiv da.. Jeg trykket på en av linkene og kom til en artikkel om forskjellige klager folk kommer med til reiseselskapene.

Noen av klagene som står nevnt:

«En turist på en Afrikansk Safari Lodge klaget fordi han hadde sett en synlig erigert elefant og det ødela bryllupsreisen hans fordi det fikk ham til å føle at han ikke strakk til.»

462031936_5c71cb8c6d
Ehm, ja..

«Stranden var for sandete»

«Vi kjøpte Ray Ban solbriller for fem dollar av en gateselger, men de viste seg å være fake»

«Ingen hadde sagt at det finnes fisker i havet. Barna ble skremt »

«Det tok oss ni timer å fly hjem fra Jamaica til England, men det tok bare tre timer for amerikanerne å komme hjem»

«Toppløs solbading burde vært forbudt. Ferien ble ødelagt fordi min mann brukte all tid til å se på andre damer»

«Vi måtte stå i kø utendørs, uten air conditioning»

Lurer på hva jeg kan finne på å klage over slik at jeg får refundert betalingen min til Polen… Forurensing kanskje? Eller mangel på drikkbart vann i springen? Hah, jeg får bruke fantasien og komme på noe ekstremt tåpelig!

Tagged with: , , , , , ,

4 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juli 13, 2009 at 9:14 pm

    At det går ann, eg leeeer :D:D

  2. Birgitte said, on juli 14, 2009 at 12:48 am

    Haha, sjenialt! beste klagene ever :-b

  3. Marita said, on juli 14, 2009 at 10:05 am

    Haha! Dødsbra! :D

  4. Malin said, on juli 14, 2009 at 7:32 pm

    hehe, måtte le!!
    «Vi måtte stå i kø utendørs, uten air conditioning» HEHE :D


Legg igjen en kommentar

