needle in the hay

Hei og hade

Posted in diverse, reise by ohush on juli 14, 2009

Når gutter er på festivaler har de ikke alltid me seg nok undertøy, og ender opp med å ikke ha noen rene boksere igjen. nam.. Dette fikk Malin og jeg synet av i Kristiansand. Altså, bare bleke rumper under dongeribukser (som de sagget relativt mye med). Ikke særlig delikat.

Her sitter jeg og ser ut på regnet, og tenker på den stekende solen vi hadde i Kristiansand. Det var en fin tur. Det blir nok Polen også. Der skal det være varmt, med litt regn. En blanding av sørlandet og hjemme. Eller kanskje ikke.

Jeg må pakke. Jeg liker ikke å pakke, i hvert fall ikke når jeg er usikker på hvor jeg skal gjøre av puten min.

Vel, hadebra godtfolk (eller ha det bra, som det visstnok skal skrives..). I morgen invaderer vi Polen.

Dobranoc (god natt.. om noen timer).

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on juli 14, 2009 at 11:11 pm

    Lykke til!! kommer til å savne deg vennen <3 må du kose deg masse då!
    Å eg huske de i kristiansand. For å dei det sånn så rompene litt gule ut for resten av kroppen var brun (: hehe (ikke til å anbefale foresten!!)
    klem

  2. ohush said, on juli 15, 2009 at 9:40 am

    haha, hørres ut så me studerte de nøye.. :P

    Eg savne deg nå eg søta, for eg har kje sett deg på ei stonn! :) <3 kos deg masse me jobb å alt du og :)

  3. MonicaBeach said, on juli 15, 2009 at 2:29 pm

    sv: tusen takk!:)
    oi det var virkelig mange! haha jeg har og en niese, er veldig artig:)

  4. Edel said, on juli 15, 2009 at 9:50 pm

    nam jah,…

    Kosa deg i Polen, pass godt på Evy for meg :)
    Masse gla på deg <3

  5. Edel said, on juli 23, 2009 at 6:59 pm

    sv: ha! ha! x)
    eg såg ikkje at det va du så hadde skreve d fyst. så eg tenkte bare
    «kem søren e det så poste så frekke kommentarer på ein random blogg!?!» hehe x)
    neida, eg e fornøyd me blogg.no, å så va jo tingen at det sko ver på norsk og vettu x)

  6. Edel said, on juli 23, 2009 at 8:40 pm

    mehe x)
    eg vett d,
    NEI! d va ikkje frekt, men viss d hadde komt fra ein vilt fremmande, hadde det vert litt tvilsomt x)
    me loves U! <3


Legg igjen en kommentar

