needle in the hay

Matlaging og helg

Posted in dagbok, diverse by ohush on juli 24, 2009

Jeg har vært flink og laget middag to dager på rad nå. Mor er glad for det, for da slipper hun. Far er mindre begeistret fordi han mener at å spise mat uten kjøtt er «gridleri».

I går hadde vi ovnsbakte poteter, som faktisk ble veldig gode, med salat og hermetiske tomater og sjampinjong. I dag lagte jeg vegetariske burritos. Godt, men ekstremt mektig. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle like å lage mat, men det er faktisk gøy.

Nå snart skal jeg til Vasshus i 2×18 årsdag, det blir gøy. I morgen blir det en tur til frisøren og så gladmaten med min kjære Lisa, og på søndag barnedåp for min lille nevø som allerede er over fire mnd.

Jeg savner Malin, og jeg savner faktisk Polen allerede. Dette var et unødvendig blogginnlegg, men hey, jeg tvinger deg ikke til å lese.

IMG_6659
Lisa og jeg for nokså nøyaktig 1 år siden, jeg gleder meg til å henge med henne i morgen.

GOD HELG!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on juli 25, 2009 at 9:05 pm

    Osh, me såg jo flotte ut ! :D


Legg igjen en kommentar

