needle in the hay

Rarhet og ufullstendige setninger

Posted in dagbok, diverse by ohush on juli 28, 2009

Jeg har hatt en fin dag. Vært med Trude blant annet for de mange som lurte. Herlig samtale over vegansk mat.

Hvorfor har jeg lesere på bloggen min? Og hvorfor blir det bare flere og flere?

Akkurat nå vil jeg ha sjokolade, men jeg trenger søvn. Hodet mitt er proppet. Litt svimmelhet og mye tanker. Jeg liker det ikke. Derfor skal jeg sove det bort. I morgen skal jeg være med Evy. Vi skal være jenter. Og gå tur med kaffekopper. Jeg skal tilstå en tilståelse jeg ikke vil tilstå. Ellers trenger vi å le. Begge to. Selv om jeg lo mye i dag. Herlig.


Jeg elsker Bright Eyes!

[Du kan nesten alltid lese humøret mitt etter hva jeg hører på. Ganske greit når jeg ikke helt vet hva jeg selv føler og tenker. Ellers skriver jeg i korte setninger når jeg er som jeg er nå. Av og til. I hvert fall. Jeg er en lett-å-lese-person.]

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hege said, on juli 28, 2009 at 9:04 am

    Elsker måten du skriver på! :D

  2. Edel said, on juli 28, 2009 at 10:56 pm

    Bambi! Eg og vil ver me!
    Enig i at du skrive utrolig bra :D
    Det e derfor du har lesere, å seff fordi me e gla i deg å interessert :)

  3. Edel said, on juli 29, 2009 at 6:37 pm

    wii :D
    Glede meg te Ålgård!!!
    <3


Legg igjen en kommentar

