needle in the hay

Juli – og så kom august

Posted in diverse by ohush on august 1, 2009

I juli kom sola, og forsvant igjen. Jeg var på ferie i hjem- og utland. Jeg var med gode venner, festet og fikk nye bekjente.
5334_242081805642_718710642_7919964_757081_n

Jeg ble betatt av min nevø sitt skjeve smil, og min kjære niese smeltet hjertet mitt når hun ville gi meg et bestevennsmykke og sa at vi skulle være bestevenner for alltid.

Strawberry Daiquiri har falt i smak blant andre godsaker som jeg også har fått smaken på. Jeg har blogget for mye, og innsett at ferien nærmer seg slutten. Jeg har sett mye film, i hvert fall de siste dagene når jeg har vært hjemme med svineinfluensa.
pigs_at_pennywell_S

Mange søte mennesker er savnet. Noen vil jeg bli bedre kjent med, og noen startet jeg i feil ende med. Island gikk ut av EFTA og frykten for norsk EU-medlemskap blir større fra min kant. Jeg innså at å lage mat kan være gøy, så lenge det ikke er under tvang.

I juli forsvant døgnrytmen totalt, men det hører med i ferier. Jeg begynte å meditere, og trosset mine synspunkt med en dag i dyreparken. Jeg har tatt alt for lite bilder, og hørt på mye bra musikk.

August starter som Juli sluttet, med sykdom, soving og filmer. Jeg blir 18 (den 7.). Ellers vet jeg ikke så mye om hva denne måneden inneholder bortsett fra skolestart og henging med venner.
6250_113040106525_547066525_2827195_7181025_n

Tagged with: , , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edel said, on august 2, 2009 at 10:48 am

    Bambi blir voksen? :O
    BLI FRISK!!!!!!!!!!!!!


Legg igjen en kommentar

