needle in the hay

Godteri?

Posted in Uncategorized by ohush on august 8, 2009

På det rommet som var mitt soverom når jeg var liten er det mye rart. Kjære lille Kine fant i dag et puslespill med bokstaver. Bokstavene lå oppi en boks.

Kine: Tante Gitte kan du pusla den for meg?
Tante: Klart eg kan!
Tante Gitte begynner å ta opp bokstaver fra boksen og kjenner at noen er våte.
Tante: Kine? Korfor e nogen bokstaver blaude?
Kine: Ehm, eh, eg trudde det va snop…
Kine ser litt flau og veldig uskyldig bort på tanten sin.

kine3
Jeg har ei herlig niese! Disse bildene er fra sist sommer vel og merke, etter at vi hadde hatt vannkrig.

En sjokolade hadde ikke vært feil nå nei, jeg er like hol som min treårige «bestis»!

Tagged with:

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sandra said, on august 9, 2009 at 11:54 am

    Haha, så utrolig søtt! Men koselig at hun ville pusle puslespill da :-)

    SANDRAH

  2. kari said, on august 9, 2009 at 12:13 pm

    SV: Høres ut som en hyggelig bursdag søta :)
    Jeg sier også vanlig.. Touch virker evig komplisert i mine øyne.


Legg igjen en kommentar

