needle in the hay

Lyn og torden

Posted in diverse by ohush on august 8, 2009

..jeg liker det, jeg. Når jeg var liten var det noe av det verste jeg visste, mye på grunn av mor som er livredd. Eller var før i hvert fall. Vi pleide å sette oss i trappen, og sitte der til det sluttet. Jeg syns lyn er vakkert jeg, og har ingenting i mot det, så lenge det ikke slår ned såklart. Regn har jeg egentlig ikke så mye i mot heller. Av og til er det bare herlig. I hvert fall den friske luften etterpå. (:

Noe annet jeg liker er The Perishers! Dette er » I Hope You’ll Be Missing Me Too».

PS. Jeg kommer sikkert til å skrive et innlegg om gårsdagen, men det blir det av ulike grunner passord på. Så visst du vil ha tilgang til det er det bare å gi meg et pip i innboksen på facebook eller noe.

Tagged with: , , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on august 9, 2009 at 1:05 pm

    jeg liker heller ikke lyn og torden. det er skummelt :/


Legg igjen en kommentar

