needle in the hay

Posted in tanker by ohush on august 13, 2009

Jeg forventer alltid at folk skal forstå meg. Hvorfor jeg sier det jeg sier, og gjør det jeg gjør. Selv om jeg vet det er mye å forlange.

Mennesker kan såre så ufattelig mye, bare med blikk eller ord. De kan få deg til å føle deg råtten tvers gjennom.

Jeg føler fort at noen er sure eller sinte på meg, eller veldig skuffa over den jeg er. Uten at jeg forstår grunnen.

Jeg er en innviklet person å forstå seg på, men hvorfor kan du ikke bare prøve? Eller i det minste lyve å si at det går greit, så hadde jeg kanskje sluppet denne helvetesturen på en følelseskarusell.

Kanskje er det jeg som må lære meg å forstå andre bedre?

Sannsynligvis.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. mariiit said, on august 13, 2009 at 7:01 pm

    begynn å studere psykologi;))

  2. lisafotland said, on august 13, 2009 at 9:35 pm

    hehe, det ska eg kanskje gjer eit år !
    men baby, du har meg og me ska løsa alle verdensproblem :P

    blikk sier mer en tusen ord !


Legg igjen en kommentar

