needle in the hay

Venn

Posted in diverse by ohush on august 14, 2009

Oscar er herlig for tiden. Skal være med over alt, og vil bli holdt frivillig. Stor forandring. Jeg tror alderdommen har tatt ham. Han virker i hvert fall skikkelig sinnsforvirret av og til. Snart 9 år gammel. Det er vel rundt 70 i hundeår det. Søt er han da. I hvert fall når han kommer hoppende i galopp opp i fanget fordi han så en flue. Skumle, skumle fluer! Haha.

oscar

Jeg må få tilbake døgnrytmen nå snart. Det er godt å sove, men av en eller annen rar grunn er det best om morgenen. I hvert fall når vekkerklokka ringer halv 9 fordi du må ut med bikkja, og du sovnet rundt 3 tidligst. Da er senga god da. Veldig god. Nå er jeg trøtt, men orker ikke tanken på å tenke (hah, som jeg alltid gjør før jeg sovner visst jeg har noe å tenke på som jeg ikke liker å tenke på.

Fin dag. Fin dag venter i morgen også.

Tagged with: , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on august 14, 2009 at 4:12 pm

    så nydelig han var <3


Legg igjen en kommentar

