needle in the hay

:)

Posted in dagbok, musikk by ohush on august 16, 2009

Jeg har vært ute på handel med en god venninne,
jeg har ny bukse og jakke,
jeg har spist godgod mat,
jeg har spist sjokooooolaaade!,
jeg har gått herlig tur,
jeg har sett søt film,
jeg hører på fantastisk musikk.

Livet har vært veldig fint i dag. Og aldri har jeg vært så glad for at jeg har bloggen min som nå.

Sånn ellers har jeg fått meg jobb, og det trengtes,
også begynner skolen på mandag og det går helt fint, tror jeg.

finfin sang

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Evy Jeanett said, on august 16, 2009 at 10:51 am

    Fin sang, kem så synge? :)

  2. kari said, on august 16, 2009 at 11:44 am

    Grattis med jobb:)
    Hvilken film så du da?

  3. magicalattention said, on august 19, 2009 at 9:20 pm

    Du e så søt! Det e gøy med fine dager. Kor du jobbe nå? :D


Legg igjen en kommentar

