needle in the hay

Skole, russ og roller skates.

Posted in Uncategorized by ohush on august 16, 2009

Shit denne ferien har gått alt for fort! I morgen er det skole igjen, sånn veldig plutselig. Nå er jeg ikke så klar for det gitt. Kunne godt hatt noen uker til. Men det blir bra å se folk igjen da, å komme skikkelig i gang med hverdagen.

Russetiden nærmer seg også. Ei jeg har vært en del med i det siste har snakket mye om hvor bra det er, så jeg gleder meg. Blir moro. Jeg kjenner en del som er førsteklassinger i år, hihi. Men de er ikke redde meg, for de sier jeg kommer til å ende opp med å springe fra dem i stedet. Kan kanskje stemme det, men vi får nå se.

Den første uken kommer til å bli tøff. Stå opp tidlig. Jobbe en del. Få døgnrytmen tilbake. Kanskje lekser, visst lærerne har bestemt seg for å være skikkelig tøffe. Æææh, siste året på videregående begynner i morgen!!

Ellers har jeg lyst på roller skates, ikke roller blades, men de gamle kule med hjul på to rader. De er gøy. Jeg har et par, men de er liksom størrelse 33 eller noe.

roller skates

Gi meg slike, jatakk!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on august 16, 2009 at 2:14 pm

    Jeg gleder meg til skolen jeg nå, men starter ikke før tirsdag.
    Russetid har du all grunn til å glede deg til. Det er KONGE!

  2. lisafotland said, on august 18, 2009 at 2:22 pm

    Eg glede meg og te russatiå! snakka me malim om det igår :D og idag har eg registrert meg på russ.no!


Legg igjen en kommentar

