needle in the hay

Skole sa du?

Posted in dagbok by ohush on august 18, 2009

I dag var det vanskelig å stå opp. Selv om jeg ikke måtte opp før klokken ni. Døgnrytmen må jeg nok vente noen uker med å få tilbake i hvert fall. Jeg sovna i busskuret, men heldigvis var det ei jente som dunka borti meg å sa at bussen kom nok snart, og da pleier det å lønne seg å være våken. Jeg snakket hull i hodene på alle jeg møtte på skoleveien. Dette var rart. Buss, tog og gåing til skolen.

Klemmer og roping og babling ble det i gangene, før alle tredjeklassingene satt samlet i aulaen for å bli ønsket velkommen og alt det der. Så fikk vi møte timeplaner og nye lærere. Alt var rart. Vi så Silence of the Lambs, som jeg har sett en god del ganger før, og fikk gå klokken halv tre.

Alt var rart.

En koselig tur på kinaresauranten med Evy og Birgitte, som er en tradisjon fordi vi spiste der første skoledag i fjor også, og så var det jobb.

Jeg er sliten!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on august 18, 2009 at 8:50 pm

    Forståelig at du er sliten nå men heldigvis kommer man fort inn i det igjen!


Legg igjen en kommentar

