needle in the hay

Desperate Dan

Posted in diverse by ohush on august 19, 2009

Når du kjeder deg, er det greit med slike random unødvendige greier som vandrer rundt. Slike som denne.

1 – Trykk her
Overskriften til den første random artikkelen du kommer til er navnet til «bandet ditt».

2 – Trykk her
Finn et random sitat og velg de 4-5 siste ordene, disse er navnet på deres første album.

3 – Trykk her eller her
Det tredje, fjerde eller femte bildet vil være coveret til albumet.

4 – sett tekst og bilde sammen

5 – Wolla, du har like mye fritids som jeg har til tider.

desperatedan

Akkurat nå liker jeg å ikke ha noe å gjøre, for dette er den eneste fridagen min denne uka. Neste har jeg kun fri på søndag. Yes.

Jeg har kul lærer i internasjonal engelsk, hun er 63 år og får beinet over hodet. Jeg har en følelse av at vi kommer til å få høre om tiden da hun var cheerleader ganske så mye. Norsklæreren virker grei. Historie virker tungt, og jeg liker virkelig ikke årstall. I tillegg har jeg bestemt meg for å satse på t-matte. Dette kommer til å bli interessant. Vi kan godt fortsette med femteklassematten med gange og deling som vi hadde i dag for min del. Naturfag snakker vi ikke om.

Nå skal jeg lage meg arme riddere, for det har jeg hatt lyst på leeenge. haha.

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on august 20, 2009 at 9:03 am

    Kos deg med arme riddere :) Det har jeg faktisk ALDRI smakt..Hehe.

  2. lisafotland said, on august 21, 2009 at 12:36 pm

    Hahah ! eg har noge å fortella deg om ein real dan ! :D:D:D


Legg igjen en kommentar

