needle in the hay

Natta.

Posted in dagbok, diverse by ohush on august 25, 2009

Jeg har det for tiden meget travelt med skole, jobb, politikk, venner og familie. Livet rett og slett.

Sander leser reklame. (Mobilbilde).
DSC00368

I morgen skal jeg ha min første kjøretime.. Ja, jeg vet jeg er skikkelig treig. Jeg liker ikke å kjøre bil i det hele tatt, og kommer nok ikke til å bruke lappen like mye som visse andre (KREMT, MALIN). Malin bestod teorien i dag hun, men det visste jeg at hun kom til å gjøre (:

Ellers skal jeg trene med ei venninne, og håper jeg får tid til å ta turen på paneldebatt i Stavanger. Viktigviktig å få med seg slikt før valget.

Skolen går unna den. Jeg liker ikke mediaoppgaven vi har nå. Bæsj! Ellers går det ganske så fint, og vi ler masse. Hah. I dag prøvde vi russeklær også. Det var kaos i gymsalen det.

Natta!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on august 26, 2009 at 6:51 am

    aww :D søte du. Men lykke til på dei første kjøretime. Det kommer til å gå så fint atte :) klem


Legg igjen en kommentar

