needle in the hay

Jeg har kontroll

Posted in dagbok, skole by ohush on august 26, 2009

…tror jeg.

Nynorskkåseriet «Ekte mannfolk drikk øl når dei ser fotball» er skrevet, engelskleksa er gjort. Første kjøretime er over, og det var gøy (, sa jeg med en utrolig overrasket mine). Jeg har det med å grue meg uten grunn. Jeg har vært lettet i hele dag, og har nesten bare lyst å dra med meg far ut for å kjøre. Kun for å bevise at jeg faktisk kan klare det (noe jeg ikke har klart når jeg har øvelseskjørt før, for da har jeg «drept» bilen ethundreogtusen ganger).

I matten har jeg ikke kontroll, men det får vi se på senere, så jeg sier jeg har kontroll nå jeg. Mediaoppgaven begynner å ligne en idé i hvert fall. Det samme gjør russekortet, men fy så vanskelig det skulle være å finne et passende sitat. Grr.

Ingen leser kjedelige innlegg med mye uinteressant og bare tull, men det er ikke min feil om du er en av de 0 som leser, så jeg unnskylder meg ikke. Hah.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. fobofobi said, on august 26, 2009 at 10:58 pm

    Haha najs «ekte mannfolk drikker øl når de ser fotball». Eg tror eg vil lesa det kåseriet en gang xD Flinke unge som har komt seg ut på veien!


Legg igjen en kommentar

