needle in the hay

Valg 09 – ikke langt unna

Posted in politikk by ohush on august 30, 2009

Når noen sier til meg at de er usikre på hva de skal stemme, eller hva de faktisk bør stemme, så pleier jeg å si at de bør ta noen partitester på internett å lese på de ulike partiprogrammene. Jeg anbefaler Aftenpostens valgomat, VGs velgerguide eller TV2s partitest, men for all del syns jeg ikke en test på internett bør være grunnlaget for hva du stemmer.

(Trykk på logoen for å komme til partiets partiprogram.)

raudt

SV - Logo 2007

arbeiderpartiet

Senterpartiet_jpg_179851c

krf1

Logo

Høyre

frp_jpg_179862c


Jeg får ofte spørsmål om jeg kan forklare hva de ulike partiene står for, hva jeg mener om de ulike partiene osv. Ærlig talt takler jeg ikke å svare på slike spørsmål, for jeg vil at folk skal finne ut hvor de står uten å høre fra noen som allerede har et klart standpunkt. Jeg kan prøve å svare objektivt, men jeg klarer alltid å si noe som lett viser til hva jeg mener. Folk som kjenner meg vet at jeg er et håplest tilfelle når det kommer til å diskutere, i hvert fall saklig. Jeg blir lett provosert kan man vel si..

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on august 31, 2009 at 6:13 pm

    Godt poeng :) BRA !


Legg igjen en kommentar

