needle in the hay

Russ 2010

Posted in russ 2010 by ohush on august 31, 2009

Image1
Jeg er misfornøyd med russekortet mitt, men det er ikke så viktig, og nå er det i hvert fall laga. Kommer kanskje til å bytte på noe, visst jeg finner noe bedre. (Ikke min feil at det står 2009, men det retter de sikkert på.) Sitatet er hentet fra Ole Brumm.

002-1-l1
Jeg skal ha denne buksa, selv om jeg ikke helt liker hjertet, fant jeg liksom ingen andre jeg heller ville ha. Måtte bli en jentesnekker i hvert fall.

098-1-l1
Også skal jeg ha denne, i tillegg til en helt vanlig russegenser + alt det krimskramse som følger med i grunnpakken.

6 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lisafotland said, on august 31, 2009 at 8:56 pm

    Hermegås ! :D neida, eg elske det sitatet ! me blir nesten tvillingruss gitt !

  2. lisafotland said, on august 31, 2009 at 11:45 pm

    Eg tenkte bare, greit me nr viss du blir kjent me nogen og sånn egentlig ! å folk kan lett finna meg, å egentlig så skreiv eg det for å få mindre plass :p

  3. lisafotland said, on august 31, 2009 at 11:45 pm

    SV: Eg tenkte bare, greit me nr viss du blir kjent me nogen og sånn egentlig ! å folk kan lett finna meg, å egentlig så skreiv eg det for å få mindre plass :p

  4. lisafotland said, on august 31, 2009 at 11:53 pm

    BTW, ka størrelse du bestilte bukså i ? og har du prøvd na?

    ooops, sist kom 2 gonge

  5. Phoebe said, on september 1, 2009 at 9:07 am

    sv: er helt enig. heldigvis blir noen av de tatt, men ikke mange nok.

    btw: husker jeg sleit med russekortet. ble aldri fornøyd. egentlig ble jeg litt lei hele russegreia, men det er helt sikkert morsomt hvis man er russ sammen med vennene sine =)

  6. kari said, on september 1, 2009 at 7:05 pm

    Kult.. Gled deg søta :D


Legg igjen en kommentar

