needle in the hay

Teoretisk matte

Posted in skole by ohush on september 2, 2009

…er nok ikke noe for meg, men sålangt henger jeg med. Vi er femten stykker som har teoretisk matte, og jeg kommer nok til å være den som sliter mest.

1 IMG_7178 copy
Dette begynte vi de første timene med. Femteklassematte. Herlig!

2 IMG_7185 copy
Nå går det i dette. Grafer og funksjoner. Yes! Jeg og mr. Graf er ikke alltid venner, så jeg kjenner jeg gruer meg til det blir verre.

3 IMG_7164 copy
Dette er min kjære grafiske kalkulator som jeg kjøpte i går for den nette sum av 798,-. Akkurat det jeg liker å bruke penger på.

4 IMG_7172 copy
Jeg liker best å bare sitte å trykke å se hvordan grafene blir jeg. Ikke så gøy når det er noe jeg må finne ut av.

5 IMG_7161 copy
PRØVE! Det blir i hvert fall ikke gøy! Hihi, læreren min tror det hjelper mye med en stripe av Tommy og Tigeren på lekseplanene.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on september 4, 2009 at 6:49 am

    Lykke til søte deg :D


Legg igjen en kommentar

