needle in the hay

Skoledebatt

Posted in politikk by ohush on september 3, 2009

I dag var det skoledebatt. Jeg kan ikke forstå at DLF faktisk er et seriøst parti. Onar Åm satt der ved pulten sin, uten et eneste notatark foran seg, og slengte dritt om de andre partiene ved hjelp av dårlig og usaklig humor. Ærlig talt, jeg ble litt satt ut. At det er mulig…

«Vi liker ikke politikk, eller politikere.»
«Ingen av de andre partiene har forstått det.»
«Mens de andre partiene vil ha ballegrep på dere, vil vi la dere ha ballene deres i fred.»
– Onar Åm

Et annet «gullkorn» var da Atle Simonsen (FPU) sa at FRP er det eneste partiet med baller, og SP sin representant svarte med å si: «Godt du kunne avklare det for meg, jeg har alltid lurt på om Siv Jensen har baller».

Mye ballesnakk med andre ord.

Ellers kom jeg over denne animasjonen i dag. Morsom.

I morgen blir en lang dag, med skole, diskusjoner (jeg er sikker på at ordet sosialist kommer til å bli nevnt en rekke ganger med blikk festet på meg), klassebilde, jobb og «ut». Helg er etterlengtet, men aller helst vil jeg bare sove. Natta!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on september 5, 2009 at 12:05 am

    SV:jeg også ble litt sint. Takk for kommentar søta :D

  2. Onar Åm said, on september 5, 2009 at 11:31 pm

    Hei! DLF er det eneste partiet som ikke vil bruke vold mot fredelige mennesker. Vi vil bare at alle fredelige mennesker skal få leve i fred. Du kaller altså fred for useriøst. Med andre ord, du mener at vold er løsningen på alle problemer. Du er altså voldsromantiker.

    For meg sier det ganske mye om ditt menneskesyn. Du har så liten respekt for andre mennesker at du stempler det eneste partiet vil respektere folks rett til å bestemme over sitt eget liv som useriøst.


Legg igjen en kommentar

