needle in the hay

Helg.

Posted in dagbok, foto, skole by ohush on september 6, 2009

Denne helgen har vært fin. Vennskap, avslapping, musikk og gøy. Jobb var helt greit begge dagene jeg jobbet i grunn. Jeg har lært mye, blant annet hvor lite alkohol jeg tåler før jeg er full, hvor bra søndager kan være, at lekser skal man ikke bruke helgen til, og at sjefen min syns fest er en bra nok grunn til å skippe jobb (han antok at det var grunnen til at han måtte jobbe for meg, og syns det var helt okey).

I går tok jeg bilder av Ida Elisabeth. Har ikke redigert bildene enda, men her er et bilde at lørdagsmaten vår. Tulla.
IMG_7225 copy Nam. Blodige lammeknoker med brokkoli til, ææsj, det ble noen spesielle bilder kan man vel si.

Jeg har kommet frem til den konklusjonen at jeg ikke kan ta bilder, og at jeg ikke har viljen til å lære det skikkelig heller. Hvorfor går jeg på media..? Jeg kjenner at mediafaget kun kommer til å være i vegen for meg i år, i hvert fall ettersom vi skal ha muntlig fremvisning etter hver eneste oppgave. Yikes!

Nå savner jeg dyna mi og bamsen min, og derfor tenker jeg å snuble ned to etasjer for så å stupe til sengs. For de som lurte, ja jeg sover med bamse, og jeg liker det. Haha. Bosse heter han, og han er veldig koselig. Natts fnatts.
IMG_9103

Tagged with: , , , , ,

Legg igjen en kommentar

