needle in the hay

Jeg savner Kjersti!

Posted in diverse by ohush on september 16, 2009

IMG_9840
Den søte sjarmerende jenta, med det gode humøret og det herlige smilet. Jeg savner Kjersti! Bildet er fra September i fjor, når Kjersti var på besøk.

Tagged with: ,

Jeij for rødgrønt, buuuh for bihulebetennelse.

Posted in dagbok, politikk by ohush on september 16, 2009

Jeg er fornøyd med valget jeg. Det ble ikke borgerlig, takk gud! Ellers får vi bare vente se hvordan det blir med en nesten ren arbeiderpartiregjering. 11 mandater for SV?? LITE. Stakkars venstre da.. Jeg syns det er synd at Sponheim slutter, han er virkelig en politiker jeg respekterer. At venstre kun får to mandater på stortinget syns jeg også er dumt, venstre er et stødig sentrumsparti som står godt plantet på sine egne standpunkt (jeg kaller ikke venstre for vinglepartiet lengre, hoho).

nfi_54227_004400700_1252132043

Siv Jensen må slutte å skylde på alle andre. Vil hun få andre partier til å samarbeide med FRP i et borgerlig samarbeid må hun innse at det ikke nytter å sjefe. Bli venner da vel. Det er der de rødgrønne er sterke, de kan i hvert fall samarbeide, og være noenlunde gode venner.

jensen_1143313c

Jeg er i hvert fall glad for at valget gikk som det gikk. Ellers er jeg syk, mulig bihulebetennelse. Holdt på å besvime flere ganger på jobb i går. Og i tillegg til å være slapp og svimmel måtte jeg hoste og nyse i et sett, og det er ikke behagelig når du jobber med mat. Da hjalp det lite at det tok to timer før jeg fikk en til å ta over. Dårlig.

Jeg har nettopp hatt kjøretime og jeg søkker fortsatt, men det er gøy da. Kjørelæreren min mobber meg fordi jeg sier «oi», «ooops» og «oisann» heele tiden. Ikke min feil at jeg støkker. I kveld skal jeg lese masse på teorien, så er jeg kanskje klar til å ta den i morgen. Det er i hvert fall planen, men vi får nå se. Ønsk meg lykke til, hah, det trengs i hvert fall.

Hvordan går det med dere for tiden? Fornøyd med valgresultatene dere?