needle in the hay

Jeg gleder meg!

Posted in tanker by ohush on september 20, 2009

hotel

Om 5 måneder ligger kanskje Malin og jeg i disse sengene,

hotel2

og har denne utsikten fra hotellrommet.

Det blir fint det. Selv om det er lenge til, gleder jeg meg masse allerede. Klassetur til London, woatch. Det blir fint det. Jeg må begynne å spare penger nå jeg.

Tagged with: , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on september 20, 2009 at 11:48 pm

    GLEDE MEG!!!!!!!!


Legg igjen en kommentar

