needle in the hay

Det er mandag.

Posted in dagbok by ohush on september 21, 2009

Jeg liker ikke mandager sånn egentlig, men denne mandagen har vært fin. Jeg fikk rulleskøyter, og har gått rundt på de sammen med Eirill. Nedoverbakker er skuuumle, men ellers går det greit. Jeg skal bli god venn med firhjulerne mine jeg, etter hvert.

I dag har jeg har sett Into the Wild (<3), og spist speltburgere og gulerotkake (ikke sammen naturligvis). Yndlingsburgeren for tiden, og den beste gulerotkaka i verden faktisk. Skole var helt greit det. Vi spiste sjokolade og hadde drikkelek uten drikke (GUMMIHATT). Vi rulte litt etter hvert, vi får se hvordan det går med promille på over edru.

Irriterende sang som fester seg til hjernebarken!

Gummi – klapp på lårene
Hatt – klapp
Swing – tomlene opp

Beste kveldsmaten. All Bran med Biola med BRINGEBÆRSMAK.

I morgen skal ha kjøretime, også skal jeg og Malin på Record World. Selge og kjøpe filmer er kos. Jeg har nesten ingen jeg vil selge nå, men noen finner jeg vel. Etterpå skal jeg på jobb.

God natt!

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on september 22, 2009 at 8:00 am

    Håper du får en fin dag i dag søta :) Lykke til med kjøretimen!


Legg igjen en kommentar

