needle in the hay

Fine dager.

Posted in dagbok by ohush on september 23, 2009

Jeg varmer meg på denne (og slenger med et unødvendig bilde av min gratis kaffe fra Statoil, fordi bilder er et must i hvert eneste innlegg lizzm, uanz hvor drit de er).
IMG_7345 copy
For jeg er syk, og det er høst, så jeg fryser hele tiden. Det er egentlig ikke så greit, men livet er fint for tiden det, foruten om bihule-, lunge- og leverbetennelse som følger av svininfluensa. Høsten er egentlig en fin (KALD) tid den.

Fine dager.

Jeg var flink på kjøretimen i går, til å være meg i hvert fall. Allikevel klarte jeg å drite meg ut to ganger på samme dagen.

Jeg klarte nemlig å gi for lite penger når jeg skulle betale på Mexicana, og når hun i kassa spurte om jeg hadde tre kroner svarte jeg «nei dessverre». For jeg trodde jo at jeg hadde gitt for mye, så etter at Malin hadde reddet meg stod jeg og ventet på å få småpeng tilbake. Haha, typisk meg.

Den andre flausa skal jeg spare offentligheten for.

I dag traff jeg fine SU-ere igjen, og fant ut at jeg må komme meg til kontoret oftere, for jeg skammer meg en smule over lite oppmøte på møtene fra min side.

Ellers har jeg det ganske travelt, og det er noe nytt for meg visstnok.

Siden jeg diggerdiggerdigger mr. Warhol slenger jeg med et sitat av vidundermennesket på slutten: «They always say time changes things, but you actually have to change them yourself.»

Ha en fin kveld/natt/dag i morgen!

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Adriane said, on september 24, 2009 at 12:48 am

    hehe.. utrolig bra.. er sånn som skjer noen ganger det.. Til tider er man for distre til å reagere på alt:) Elsker ¨å lese om flauser:)

  2. Kari said, on september 24, 2009 at 9:52 am

    Masse god bedring søta <3
    Fikk du lov å komme til legen når du var syk? De trodde jo at det var svineinfluensa jeg hadde nå også, men de ville ikke undersøke meg, så snakket bare med legen på tlf.. Endelig på bedringens vei nå etter 2 og 1/2 uke…


Legg igjen en kommentar

