needle in the hay

Stress

Posted in tanker by ohush on september 27, 2009

Masse blir gjort, men på samme tid er alt bare vas. Det var de leksene, og den avtalen du måtte si nei til i siste liten, og det du hadde lovet å gjøre.

Noen dager er slik at du bare vil grave deg ned under dyna og ligge der til neste dag. Dette har vært en slik dag, men jeg trosset mitt ønske og stod opp tidlig. Jeg gruer meg helt forferdelig til denne uka, og da blir jeg alltid syk. Stressyk eller hva det enn heter. Det er jeg ofte. Da kan jeg grine av ingenting, er kvalm og helt utbrent. Jeg føler ikke at jeg får gjort noen ting fornuftig, enda jeg føler jeg bruker mye tid på ting. Blir liksom aldri ferdig.

Innleveringer, foredrag, lekser, jobb, løfter, avtaler, forventninger osv… Jeg er stressa! Gi meg ferie..

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on september 28, 2009 at 8:44 am

    Lykke til med skolearbeid :D

  2. lisafotland said, on september 28, 2009 at 4:10 pm

    Lykke te vennen, u can do it :) russakler bestilling e stress !


Legg igjen en kommentar

