needle in the hay

Bourdieu (smak & behag)

Posted in skole by ohush on september 28, 2009

Bourdieu; klasser, borgerlig/sosialistisk, habitus, plump, kitch, cab, livsstil, kontraster, økonomisk-, symbolsk-, kulturell- og sosialkapital, ren og barbarisk smak, konform og autodidakt.

I morgen skal jeg ha fremføring i media, som jeg allerede har klaget en del over. Jeg gruer meg, mildt sagt. Jeg må snakke om et produkt jeg ikke er fornøyd med, og noe jeg egentlig ikke kan så mye om. Temaet er i seg selv ganske interessant, smak og behag, med oppknytning til den franske sosiologen Bourdieu. Det er bare det at jeg ikke fikk til oppgaven, og da frister det veldig lite å holde et foredrag om det.

IMG_7190[1]IMG_7235[1]IMG_7262[1]IMG_7295[1]

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. magicalattention said, on september 28, 2009 at 10:05 pm

    Du komme t å jørr det great, babe
    Du e flinkflinkflink!

  2. kari said, on september 28, 2009 at 10:58 pm

    KJempe fine bilder :)


Legg igjen en kommentar

