needle in the hay

Lettelse

Posted in dagbok by ohush on september 29, 2009

Fremføringen gikk bedre enn forventet. Bortsett fra at jeg skalv en god del, mildt sagt. Den er i hvert fall overstått. Etterpå fikk jeg et anfall av rarhet, eller lettelse. Begge deler kanskje. Jeg fikk en hikk, men svelgte den (internt). Historietimene brukte jeg og Malin blant annet til å studere helt andre ting, som for eksempel øyenbryn. Mye mer interessant enn vikingtida, som vi har hatt så alt for mange timer med.

Nå er jeg glad. Litt stresset, men glad. Neste gang vi skal ha fremføring skal jeg prøve å ikke være såå nervøs. Hah.

8 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on september 29, 2009 at 11:10 pm

    Hehe :D Vi har alle noen kult kommentarer iblandt :D «jeg har en svart mus» hihi.
    Å historien ble mye kjekkere med litt øyenbryn tenking innimellom :)

  2. kari said, on september 30, 2009 at 9:07 am

    Så bra du er ferdig.. Det vil jeg tro er deilig ja :)

  3. lisafotland said, on september 30, 2009 at 5:58 pm

    så bra d gjekk bedre !

  4. lisafotland said, on september 30, 2009 at 9:55 pm

    Aw, takk vennen :) gla i deg, and i miss u

  5. Karen said, on september 30, 2009 at 10:22 pm

    Svar: hah, stor sannsynlighet for det. Men har ikke vært borti det før, så jeg tar for meg det enkleste.

    Takk!

  6. Karen said, on september 30, 2009 at 10:49 pm

    Svar: thanks! Må nok prøve det der en gang jeg får tid :p

  7. kari said, on oktober 1, 2009 at 9:39 am

    SV: Uff, stakkars deg.. Der er det vel en HAUG av edderkopper??? !

  8. kari said, on oktober 1, 2009 at 11:45 am

    SV: Ekle, skumle jeg synes de er alt det negative jeg da :P


Legg igjen en kommentar

