needle in the hay

:)

Posted in dagbok by ohush on oktober 1, 2009

Teorien er bestått med 4 feil. «Det var på tide» sa kjørelæreren min, som syns jeg rolset mye i dag. Det gjorde jeg forsåvidt, for jeg misliker veldig sterkt å rygge. Det er skummelt. Han mobber meg litt, i hvert fall når jeg sier «ooops», «oisann» eller «oi». Og det er ikke så veldig sjelden.

I kveld skal jeg på revy og treffe søte mennesker igjen. Jeg har tatt høstferie på forhånd, tror jeg, men det er ikke lenge til skolefri og oslotur nå.

smiiiil.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Malin said, on oktober 8, 2009 at 9:39 pm

    jippi :) du klarte det!


Legg igjen en kommentar

