needle in the hay

Regn fra lyktestolpar.

Posted in dagbok by ohush on oktober 1, 2009

Revy va koselig. Å eg skrive plutselig på dialekt, sånn kan det gå. :) Bra dag, å veldi koselig kveld. Mye bil; teorien, kjøretime og øvelseskjøring. Storm på togstasjonen, men søte Kjersti varma meg hu. Revy på sandnes brygge, me gode venner eg ser så alt for lite, latter, smil og masse klemming. Sånn eg lige det.

I mårå e det lang dag me skule og jobb. Helg ska smaka godt nå, helg og høstferie. Høsten e så fin.

Vennskap, kaffi/te/kakao, fine farger, koselige kvelder. Det e høsten for meg. Når eg ser vekk i fra kulden. Men egentlig, kan eg godt frysa, når live e så fint.

Tagged with: , ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 2, 2009 at 11:28 am

    Håper du får en fin dag søta <3


Legg igjen en kommentar

