needle in the hay

Foressten

Posted in Uncategorized by ohush on oktober 11, 2009

..så syns jeg at det var litt vel tidlig å utdele fredsprisen til Obama, men han kommer forhåpentligvis til å gjøre seg fortjent den æren med tiden.

*Jeg hører mye på Kings of Leon for tiden, og jeg merker jeg er glad i høsten.

*Malin stresser meg med at vi må begynne med julegavene snart, litt tidlig for min del, men det hadde sikkert vært smart ettersom jeg er en av dem som begynner en uke før julaften.

*Nå er klokken halv to, jeg har drukket for mye kaffe og kommer ikke til å få sove enda.

*Jeg gir søvn et forsøk.

God natt (:

7 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Adriane said, on oktober 11, 2009 at 3:43 pm

    Håper du fikk sovet til slutt da:)
    Ja huff man må nesten begynne å tenke på julegaver snart..

  2. Katrine said, on oktober 11, 2009 at 10:56 pm

    Jeg er enig! Syns det var litt vel tidlig…men men!

    Kings of Leon er best:)

  3. Malin said, on oktober 11, 2009 at 10:59 pm

    meg malin?? Å det er kjekt med julepakker <3 jeg prøver å gjør det ferdig i god tid, men ender alltid opp med nokon eg må kjøpe/ pakke inn i siste liten :)

  4. Malin said, on oktober 11, 2009 at 11:09 pm

    Jeg pleier å begynne i November, å det etter min mening, er ikke tidlig.

  5. Katrine said, on oktober 11, 2009 at 11:29 pm

    SV: Tusen takk :)

  6. Sofie said, on oktober 12, 2009 at 9:23 am

    Jeg hører og mye på KoL nå. sex on fire <3

  7. kari said, on oktober 12, 2009 at 5:00 pm

    SV: Tusen takk søte du :) Håper du har hatt en bra mandag også :D


Legg igjen en kommentar

