needle in the hay

Spinning on that dizzy edge

Posted in dagbok, ferie, reise by ohush on oktober 11, 2009

Jeg hadde Just like heaven på replay og satt og så en film av landskap fare forbi utenfor vinduet mitt ved sete 37. Norge er egentlig et vakkert land tenkte jeg, da jeg så på trær, fosser, himmel og daler. Ved siden av meg satt Evy Jeanett, og vi var på veg til Oslo. Høstferien var etterlengtet!

Hovedstaden er stor, og jeg føler meg liten. Jeg traff mange nye fine mennesker, drakk mye kaffe, beviste at jeg ikke er særlig flink i Wii, og slanket lommeboka mi drastisk. Det var fine dager, med latter og smil. Selv om jeg gjerne kunne vært der lenger var senga mi god å komme hjem til.

IMG_7544[2]Siluetter er fine, og det er fint å være turister på operaen. Jeg tror jeg poster flere bilder i morgen jeg, i mellom øvelseskjøringen og matteleksene.

Hva skjer for tiden? (:

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kari said, on oktober 11, 2009 at 1:22 pm

    Så fint bilde :D


Legg igjen en kommentar

